کدام پیج ها به خرید فالوور نیاز دارند! قسمت 4
اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که آن را به یک پلتفرم پیشرو برای تجارت محصولات و خدمات خود تبدیل می کند. و با توجه به اینکه 80 درصد از کاربران اینستاگرام یک تجارت را در این پلتفرم دنبال می کنند، واضح است که اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای مشاغل است.
اما فالوورهای اینستاگرام چطور؟ آیا آنها برای مشاغل مهم هستند؟
پاسخ کوتاه بله است.
پاسخ طولانی این است که کسب و کارها باید به تعداد فالوورهایی که در اینستاگرام دارند اهمیت دهند زیرا می تواند بر تلاش های بازاریابی آنها تأثیر بگذارد.
در اینجا نگاهی به سه دلیل میاندازیم که چرا کسبوکارها باید به تعداد فالوورهای خود در اینستاگرام اهمیت دهند:
1. رسیدن
تعداد فالوورهایی که یک کسب و کار در اینستاگرام دارد بر میزان دسترسی به محتوای آنها تأثیر می گذارد. هر چه یک کسب و کار فالوورهای بیشتری داشته باشد، احتمال دیده شدن محتوای آن توسط کاربران بیشتر می شود.
و با توجه به اینکه الگوریتم اینستاگرام محتوای حسابهایی را که کاربران با آنها تعامل دارند، ترجیح میدهد، برای کسبوکارها مهم است که تعداد فالوورهای زیادی داشته باشند تا محتوای آنها فرصت دیده شدن توسط کاربران را داشته باشد.
2. نامزدی
تعداد فالوورهایی که یک کسب و کار در اینستاگرام دارد نیز بر جذب محتوای آنها تأثیر می گذارد. هرچه یک کسب و کار فالوورهای بیشتری داشته باشد، احتمال لایک، نظر و اشتراک گذاری محتوای آن بیشتر می شود.
و از آنجایی که تعامل یک معیار کلیدی است که اینستاگرام هنگام تعیین محتوایی که به کاربران نشان دهد به آن توجه می کند، برای کسب و کارها مهم است که تعداد فالوورهای بالایی داشته باشند تا محتوای آنها بیشتر توسط کاربران دیده شود.
3. برندسازی
تعداد فالوورهایی که یک کسب و کار در اینستاگرام دارد نیز بر تلاش های برندسازی آن ها تأثیر می گذارد. هرچه یک کسب و کار فالوورهای بیشتری داشته باشد، برند آنها بیشتر در معرض دید کاربران قرار می گیرد.
و با توجه به اینکه کاربران چندین بار در معرض نام تجاری یک کسب و کار قرار می گیرند، برای کسب و کارها مهم است که تعداد فالوورهای زیادی داشته باشند تا نام تجاری آنها در ذهن کاربران باشد.
بنابراین، سه دلیل برای اینکه چرا کسب و کارها باید به تعداد فالوورهایی که در اینستاگرام دارند اهمیت دهند، وجود دارد.